fredag 9 augusti 2013

Vecka 30 plus processvideo

Hej!

I dag bjuder jag er på min vecka 30. När jag skapade denna veckan gjorde jag det ganska lätt för mig genom att köpa mig fotomallar och göra det största jobbet i datorn, innan jag skrev ut mina foton. Fotomallarna är förberedda för ett visst antal foton och sedan för text. Sedan var det bara att skriva ut, dekorera lite och så klart. Vill man inte använda sin dator finns det flera collageappar till mobilen, både betal och gratis, som man kan använda sig av... likväl textmappar. Mina två favoriter är Fuzel (collageapp) och Over (textapp).




Till den här veckan har jag också gjort en ny processvideo:


Så vill jag passa på att önska alla en trevlig helg!
Själv ska jag njuta av en sista vecka med ledighet och sommarlov innan allvaret börjar igen!
/Marie

2 kommentarer: