torsdag 1 augusti 2013

Vecka 21

1 augusti redan! Sommaren rusar förbi, som vanligt. Just nu håller jag på att flytta, ska börja nytt jobb i september så jag kan inte garantera inlägg från mig varje torsdag ett tag framöver. Saknar dessutom tillgång till bra internet :( Men jag ska göra mitt bästa, och idag har jag lyckats ladda upp min vecka 21 så ni kan se :) En vecka som avslutades med min 35års dag så det var en vecka med mycket förberedelser. Dessutom veckan som jag var på intervju som sen ledde till det jobb jag nu ska börja. En mycket bra vecka.



Eftersom jag hade många foton från min födelsedag men inte ville göra ett till uppslag, löste jag det med två collage i övre och nedre 10x15 fickan till vänster. Collagen gjorde jag med hjälp av PicFrame i iphonen. Mycket smidigt. I den appen kan man ändra skalan, till det övre collaget är skalan 2:3 (så man kan skriva ut det i 10x15cm) och till den nedre 1:1 (som en instagrambild).

Trevlig torsdag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar