torsdag 8 augusti 2013

Vecka 22

Idag visar jag er min vecka 22, jag ligger efter som ni ser och kommer att komma efter ännu mer nu när jag är mitt i en flytt och scrapsakerna håller på att packas ner i lådor. Förhoppningsvis får jag ordning på allt någon gång i september. Tills dess är det nu viktigt att jag försöker föra lite anteckningar om vad jag gör varje dag, så jag inte glömmer sånt som är viktigt, alltså de små sakerna i vardagen, som gör mitt liv till just mitt liv. Och kan komma ikapp framåt hösten. Ett tips är att försöka framkalla foton vartefter, jag brukar göra det var tredje vecka, så känns det inte så himla stort sen. Jag använder mig ju av små lappar i varje ficka när jag planerar så vet jag lätt sen vilket foto som ska ner i vilken ficka. Med hjälp av min anteckningsbok kan jag sen lätt fylla på med text och datum! Detta kan man ju göra bara man har tillgång till telefon och dator.

Denna vecka valde jag att ha med två inserts och gjorde förstoringar på foton jag gillade lite extra mycket.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar