torsdag 28 maj 2015

Vecka 21

God morgon :)

Idag är jag ledig, har jobbat natt. Så jag tänkte passa på att visa er min vecka 21. Förra veckan var det ju Eurovision Song Contest. Så jag gjorde ett collage med bilder på Måns och vår Svenska vinst! Ärligt snodda från Google. Blev en liten insert (extra plastficka) denna veckan också. :)

Först får ni se en överblick av veckan, Utan inserten:


Har fotat av ett papper, Förskolan skickat hem, Då det skulle hålla stängt. Har också med en screenshot av min månadskalender i mobilen. Som innehåller jobbtider, Möten och annat.



Här har jag en screenshot av glassbilen från internet. Där det står tider, När det kommer till vår gata osv. Tyckte det kunde vara roligt att ha med, eftersom vi köpte glass. Fotade även glassen och skrev ut som ett mini foto. Höjde upp fotot innan jag klistrade dit det, Så det skulle "Poppa upp" en aning.

 Veckans middagar kortet har jag gjort, Snabbt och enkelt i word programmet på datorn. Tallriken är en stämpel jag stämplat dit i efterhand. Har även screenshot från tv.nu appen om Eurovision programmet, Samt ett collage jag gjort i mobilen med bilder från google. På vår Härliga Måns som vann åt Sverige! :)


Kan inte säga det nog många gånger, Jag älskar tags! Använder dom ofta till kvitton, Journaling (Text) och extra små foton. 

Och så här ser det ut med insert:



Hoppas ni får en toppen dag. // Göril

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar