måndag 18 maj 2015

Månadens färger + sociala medier


Äntligen har jag kommit lite i ordning efter min flytt och har ett uppslag att visa! Va jag längtat efter att få skapa! På just detta uppslag har jag använt månadens färger. Jag brukar inte förbereda såhär, men just när jag vet att jag har en uppgift till exempel. Så till det här uppslaget gick jag igenom mina PL kort och valde ut lämpliga i förväg. 


Här är också ett exempel på hur jag kan använda sociala medier i mina album. Jag har flera gånger tagit skärmdumpar på vad jag senast pinnat på Pinterest. Det visar vad för typ av inspiration jag använder just nu. Som ni ser är det mest inredning för den nyinflyttade Lisa ;)


Här är resten av mitt uppslag!

Om ni tittar här har jag pinnat några av mina andra uppslag där jag använt sociala medier!

Ha en fin dag!

Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar