lördag 9 maj 2015

Min råskog vagn


Hejsan!

Göril här, Idag har jag städat min råskog vagn. Som jag köpt från Ikea. Där samlar jag det jag behöver till mitt project life. Så har bara project life tillbehör där, allt på ett ställe. Min vagn står i köket så när pysselsuget infinner sig, har jag allt nära till hands. :)










Sorerat ut mina stämplar och har bara det som går att använda till just pl kvar bland annat. Allt för att förenkla sitt pysslande! Till det har jag använd en artbin låda. Finns att köpa i scrabook butiker. Är igentligen tänkt till foton. Men fungerar ju utmärkt till annat också.




Här kommer en rad bilder på förvaring jag använder, sorteringslådorna är köpta på clas ohlssons byggavdelning och det små lådorna med rosa lock, Är igentligen små matbackar :) Det runda burkarna är magnetiska och kommer från ikea. Det runda småburkarna som är stapelbara, Är från en scrapbook shop. Dessa är superbra till paljetter.






Här har jag en massa klistermärken, Jag samlat i en zipperpåse. Har också ett litet ringalbum i plast där jag samlar klistermärken. Titta på filmen här nedan så ser ni. Det är i 6x8 storlek, Har fått göra extra hål i mina sn@p fickor, för att det ska passa. Albumet är igentligen tänkt till en hund, Som tävlingspärm, Var man samlar stamtavlan och resultat. Men vi har ingen hund nå mer, Så det passar ju bra som pysselförvaring också :) 


Det var allt för idag. Hoppas ni får en supermysig helg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar