fredag 29 maj 2015

Cizas vecka 20

God morgon alla härliga läsare! :)

Idag ska ni få se mitt uppslag där jag använt mina journalingkort med månadens färger.

Jag har inte det minsta tagit hänsyn till färger på mina foton utan bara skrivit ut de jag tycker bäst har beskrivit varje dag och trots det tycker jag att mina journalingkort funkade jättebra.

Vänster sida.

Höger sida.

Även denna vecka har det blivit sparsamt med dekorationer. Detta för att jag vill att journalingkorten ska få fokus.

Om ni gillar fotot längst ner till höger här där det står Naturen är vacker, kan jag tipsa om appen (för iPhone) Typorama. Den är inte gratis, men den är väl värd pengarna. Man kan få så snygga layouter på texten man skriver in. Det finns olika filter och även bilder med härliga texturer på om man inte har egna bilder man kan använda sig av.

För att kunna använda bilden längst ner till höger använder jag appen NoCrop, för att kunna få med hela den stående bilden på pappret.

Det var allt jag hade att visa er idag. :)
Ha en underbar och kreativ helg.

Ciza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar