torsdag 18 juli 2013

Vecka 20 - Mera inserts

Ja sen jag liksom kom på det här med inserts, blir det en hel del sådana. Men det beror också på att jag fotar mer idag än när jag började med Project Life. Jag är mer medveten och kommer oftast ihåg att ta upp mobilen och fota! Ibland händer det att jag tänker och planerar utifrån PL också och inte tvärtom. "Hur kan jag fota det här bäst så det blir bra i mitt album", eller " Vänta - jag måste fota innan vi äter så jag har en bild till PL albumet" - så kan mina tankar snurra :) Denna vecka har jag använt mig av Becky Higgins plastfickor design A & I. Alla journalingcards kommer från We R Memory Keepers kitet Memo (förutom Sundaykortet som är från Becky Higgins corekit Blush)





  På dessa två ovanför har jag klippt av plastficka design A på mitten. (finns också som egen plastficka och då heter den H)




Här har jag alltså använt design I, som passar bra till instagrambilder. På dessa bilder använde jag mig en hel del av Elsie Flannigans underbara app A Beautiful Mess!



2 kommentarer:

  1. Härligt färgglada sidor!! Tack för alla tips! :)

    SvaraRadera
  2. Tack Ellinor för en stoooor inspoboost! Jag är också helt förälskad i inserts, tycker att det blir så himla snyggt!!
    Jag har ett helt gäng med design I, älskar dem :D

    SvaraRadera