tisdag 23 juli 2013


Hej i sommarvärmen!

Idag bjuder jag på exempel på 2 olika stilar jag har i mina PL album. Här ovan ser ni en vecka där jag bara använt 10x15 cm foton och sedan lagt till text på olika sätt. Dessutom har jag printat ut en bra artikel jag läst på nätet. Jag brukar använda den här metoden när jag inte har jättemycket att spara egentligen eller när en bild säger mer än 1000 ord liksom :)





Och här är ett exempel där jag delat fickorna till 2 olika minnen. Jag alternerar sätten jag använder fickorna hela tiden, men det lutar nog att jag använder det här senaste alternativet mest.

Ha det gott!

Lisa


2 kommentarer:

  1. Så fint Lisa!! Och så himla smart att spara en bra artikel! Så ska jag göra med mitt antagningsbesked :D

    Tack snälla för all inspiration!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var en bra idé Kamilla! Jag menar, sådana saker läggs oftast bara på hög nånstans!

      Radera