fredag 19 juli 2013

Vecka 17 med film

Hej!

Hoppas ni alla har det bra i sommarvärmen?! Själv njuter jag av semester och vila!
I dag bjuder jag er på min vecka 17.



 Jag har med ett extra inlägg också i form av ett showprogram och en layout med bilder från själva showen.
Det var roligt att göra en layout den här gången för att bryta av mot alla småfickor!



Jag vill också bjuda er på min allra första YouTubevideo! :) Jag har filmat hur jag skapade vecka 17. Jag hoppas jag kan inspirera er med min process och hur jag gör. Jag ber er dock har överseende med kvalitet osv. Alla är vi barn i början! ;)



Trevlig helg!
/Marie

12 kommentarer:

  1. kan inte se filmen bara svart. Nån mer som har det så?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ser den både från datorn och från min mobil! Här kommer dock en direktlänk: http://www.youtube.com/watch?v=xo2_CpFzKBA

      Radera
  2. Så kul att du delar med dig av ditt skapande! Skriver du dina texter på dator eller ngn gammal skrivmaskin?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Elisabeth! Jag hittade en elektrisk skrivmaskin på Tradera för en hundralapp och kan köpa band där jag köper patroner så det är perfekt! :)

      Radera
  3. ÅÅÅh Marie! Så otroligt inspirerande du är!
    Älskar Youtube filmen och tycker inte alls att det var på ngt sätt dålig kvalité eller ngt annat att anmärka på :D Good work!

    Nackdelen är att det blir så dyrt när jag ser dina inspirerande sidor, jag hittar alltid nåt nytt att shoppa trots att jag har ett helt rum fullt ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta Kamilla! Du gör mig så glad!! <3

      Radera
  4. Jätteroligt att se din process! Ser gärna fler videor.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Monica!! Det kommer fler, jag lovar! :) Har fått blodat tand! ;)

      Radera
  5. Tack så mycket! Det var kalas att få se filmen, jag lade märke till massor av mer detaljer och fick mycket mer inspiration när jag såg hur du tänkte med dekorationer och annat. Verkligen jätte inspirerande!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket!! Härligt att inspirera!! Då har jag lyckats! ;)

      Radera
  6. Jättekul med en svenska som gör PL-filmer!! Du gör allttid så fint Marie och är en stor inspiration! Älskar dina sidor!! Ser fram emot fler filmer... :)

    SvaraRadera
  7. Tack Helen! <3 Det blir fler filmer för det var riktigt roligt att göra! :D

    SvaraRadera