söndag 5 maj 2013

Vecka 11

Idag blir det ett sent blogginlägg från mig. Vi har haft helt underbart väder här så jag har varit ute i trädgården hela dagen.
Just nu finns det inte mycket tid att pyssla och uppe på mitt skrivbord i pysselrummet ligger fortfarande veckan efter påsk och väntar på att bli klar. Men jag känner ingen stress. Fotona finns där och det mesta finns antecknat om vad som har hänt. Så nästa vecka tänkte jag framkalla ett gäng bilder och sedan sätta mig nästa helg när det blir långledigt.





Här är min vecka 11. En vanlig ordinär vecka... Jag har använt mig av blandat material. En del är papper från Amy tangerin (6*6 block) en del har jag skrivit ut hemma och några kommer från Studio Calico.

Ha en skön vecka!

1 kommentar:

  1. 1000 TACK för all härlig inspiration som ni delar med er av! Är så taggad att börja med min egen PL o sitter här o väntar på album o plastfickor så jag kan börja :)
    Kramar i massor, HelenaN

    SvaraRadera