tisdag 28 maj 2013

Tips på freebies

Hej på er! Jag tänkte dela med mig av några av de freebies (gratis nedladdningar) som jag har använt i mina PL album. Jag har ju inte köpt några av de fysiska producter som Becky Higgins har lanserat, utan köpt de digitala versionerna på ACdigitals. Jag har också köpt en del andra journalingcards osv. Men ofta är jag ute och letar efter freebies.


Här till exempel har jag laddat ner #loveyou kortet i det övre högra hörnet här.


Här har jag använt 2 kort från samma freebie; kortet längst ner till vänster och längst ner till höger. Om ni går till länken finns det flera andra fina freebies!


Misstiina har en hel massa fina freebies. Ibland använder jag freebies som jag tänkt att ha i mitt PL album på vanliga layouter också! Denna kommer från Misstiina.

Detta var bara några exempel. På min Pinterest har jag en board som heter Printables, där kan ni kika in och hitta fler freebies! Observera att alla bilder som är "pinned" i den boarden inthe är helt gratis, så kolla först!

Ha det gott!

Lisa

1 kommentar:

  1. Tack snälla för den fina guldgruvan! Många som jag inte hade :) Miss tiina är ju toppen!!

    SvaraRadera