tisdag 2 april 2013

Vad jag har dokumenterat del 2

Förra veckan delade jag med mig av vad jag har dokumenterat i mitt Project Life album förra året. Jag slutade inlägget när 6 månader hade gått. Själv inspireras jag av att läsa vad andra väljer att inkludera i Project Life och hoppas att mina listor inspirerar dig!


- roliga sms
- skörden från trädgården
- besök
- Facebook grejer
- morgnar/kvällar
- fotojobb
- min dotters semester med sin pappa
- konserter
- OS
- jobbiga tider



- en ny skola
- bakning
- en flytt
- stora förändringar
- iPhone kärlek
- Instagram kärlek
- avtackning av arbetskamrater
- rutiner
- "just nu"
- nya bebisar
- pyssel
- opera

Hoppas att denna lista ger dig nya ideér på vad du kan dokumentera med hjälp av Project Life!

/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar