tisdag 30 april 2013

April - förra året

Jag älskar att gå tillbaka och titta i mina PL album. Idag tänkte jag visa hur en vecka i april förra året såg ut.


Detta är vecka 18 2012. Som ni ser var 1:a maj en varm och skön dag och det ser ut som det blir det i år också! 


Jag använde flera 15x10cm bilder på detta uppslag och satt orden direkt på fotona innan jag skrev ut dem. Då använde jag Picmonkey.com som har det mesta gratis fortfarande när det gäller bildredigering. Jag har ett inlägg på min blogg om hur jag gjorde den tonade cirkeln tex. på det här uppslaget.
Jag gillar ju all jobba med mina uppslag och med det menar jag att jag tycker om att stämpla, skriva och lägga till embellishments, men bland är det skönt med ett lite mer stilrent inslag.

2 kommentarer:

  1. Hittade den här fina bloggen. Är sugen på att börja scrappa igen, och Project Life skulle liksom passa mig. Hur tycker ni att man bör börja?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul Sofia! Det har startat en ny grupp på Facebook som heter Project Life Sweden. Där kan du får många bra tips hur man kommer igång.

      Radera