torsdag 15 maj 2014

Vecka 2 - 2014

Här visar jag er min vecka 2. Den blev också lite gul som min vecka 1. För ett bra tag sen köpte jag några templates från Tracy Larsen - The simply white collection som jag tyckte skulle vara användbara i mitt PL. Tycker det blir snyggt när det är vitt och luftigt runt om ibland. Ska försöka jobba lite mer med mallar och förberedelser innan jag framkallar mina bider det här året.

Ibland har man en del man vill dokumentera men som man inte vill ha synligt. Så jag gjorde helt enkelt en liten ficka där jag stoppade ner ett PL kort i, så blev det en dold journaling. Jag googlade fram en tutorial på youtube om hur man gör en sån ficka/kuvert. Här och här finns exempel på sådana.

 Här har jag använt mig av en av mallarna (vintersoppan).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar