lördag 18 januari 2014

Titelsida

Hej!

Idag tänkte jag visa er min titelsida för i år och även de två jag gjort tidigare år...

Årets titelsida...



Titelsidan för år 2013...



Titelsidan för år 2012...



He he...man ser vad jag gillar...det är hjärtan, blingstenar, doilies och stämplar... :) Det är lustigt det där att man faktiskt har en viss scrapstil utan att ens tänka på det.

Jag hoppas att du som ännu inte har gjort din titelsida för i år fick lite inspiration av mina...

Ha det gott!

// Helen♥

4 kommentarer:

  1. Jättefina sidor!
    Jag måste fråga vad du använt för att skriva titeln på 2013 års blad där det står
    "this is our happy family". Vad är det för något du använt till this is our family?
    Det ser ut som Quickutz-alfabetet Maddie Anne som jag har, men dessa ser ganska små ut.
    Är det något annat du använt?

    Med vänlig hälsning,. Ulrica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ett kort från Simples Stories "Family" som jag har använt! //Helen

      Radera
  2. Jättefint Helen!! Jag älskar dina titelsidor, sååå underbara!! <3

    SvaraRadera
  3. Sååå fina och inspirerande titelsidor!!!

    SvaraRadera