fredag 31 januari 2014

Project Life 2014: Framsidan och vecka 2

Förra veckan blev jag klar med mitt Project Life 2013. Tre härliga fulla album blev det. Då har jag allt i mina album - veckorna, teckningar, layouter, kort som kommer med posten och andra minnen jag vill spara.

Så nu är jag redo att starta mitt tredje år med PL. Jag tycker fortfarande att det är lika roligt och det är väldigt roligt att 2012-2013 är så välscrappade. Det är en skatt att kunna gå tillbaka och läsa och se hur det var och hur vi såg ut. ;)

Idag bjuder jag er på första sidan ur mitt första album. Jag älskar att ha ett stort foto i början och slutet av albumet, så jag kommer att fortsätta med det även i år! 

Här är också min vecka två 2014.



Nu önskar jag er en trevlig helg, så ses vi snart igen!
/Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar