fredag 10 januari 2014

Sponsrad av The Green Hyena Co

Foto är lånat från Gröna Hyenan.

Låt mig få presentera The Green Hyena Co, ett företag som ägs och drivs av Ida Karlsson. Hon startade sitt företag i oktober 2013. Idén kom spontant och tanken var ett svenskt dekorationskit till Project Life. Ett kit som man bara ska kunna ta fram och arbeta utifrån, utan att behöva tänka så mycket, eftersom det redan är färdigmatchat. Naturligtvis går kitet lika bra att använda till Scrapbooking och Cardmaking!

Jag har fått ta del av januaris add-on kit innehållande produkter från Heidi Swapp och Evalicious. Temat för det är kitet är "vardag".

Jag bjuder er på vecka 44, 2013, som inspiration idag. Jag har ca 6 veckor kvar innan jag kan lägga 2013 album till handlingarna. Det blir 3 välfyllda album och hela familjen tycker att det är en riktig skatt! Jag ser fram emot att börja med 2014.




Är du sugen på att börja prenumerera på Gröna Hyenas månadskit eller köpa add-on, besök webshopen här. Det finns också en välbesökt blogg som uppdateras ofta av Ida och hennes designteam. Bloggen hittar du här.

Nu önskar jag er en trevlig helg, så ses vi nästa fredag!
/Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar