måndag 12 januari 2015

Nytt år ny inspiration


Hejsan, nu är det nytt år och då vill vi på plswebloggen dela med oss av ny inspiration. Mig kommer ni se här i bloggen varannan måndag,

Jag kommer i år fortsätta på mitt 3:e år av project life. Jag har funderat lite över hur jag vill lägga upp mitt skapande i år. Nu börjar jag få rutin och känner vad som passar och vilken stil jag har. Några tankar jag kommit fram till är

# Fortsätta pla veckovis. Jag har hela tiden gjort veckouppslag och det passar mig bra. Vissa veckor blir det få foton vissa flera (och därmed inserts) och det är ok för mig. Jag behöver inte fota varje dag känner jag.

# Fortsätta i 12x12 format, funkar bra med mitt veckoformat

# Försöka få till minst ett familjefoto varje månad. Inte alltid det lättaste med stor familj men med en selfiestick, som jag skattade så åt när jag såg den för första gången, kommer
det bli enklare att få med hela familjen kaos.

# Det jag kan sakna i mitt album är lite mera journaling. För att bli bättre på att komma ihåg att dokumentera kommer jag ha min skissbok där jag planerar mina sidor vid sängen i stället för vid pysselbordet.

# Jag vill bli bättre på att använda de saker jag redan har som tex mina stämplar som jag älskar.

Det här inlägget blev bara text jag lovar att till nästa gång inspirera med lite bilder. Till sist vill jag bara dela med mig av mitt motto när det gäller PL.




//Anna <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar