måndag 26 januari 2015

Annas första sida 2015

Hej idag vill jag visa första sidan till mitt 2015 års album. Vi har ju en utmaning här i bloggen att skapa en sida utifrån vårt månadstema i färgerna grå, silver och turkos. Detta passade mig utmärkt då det är några av mina favoritfärger och många av mina uppslag har just turkost. Har du någon favoritfärg som ofta återkommer på kort dekos o annat?

Letade bland alla mina plkort och trots att jag har samlat på mig en hel del hittad jag inga som jag tyckte passade och hittade jag något hade jag inte tillräckligt många så det skulle räcka till hela uppslaget. Jag löste detta genom att ta ett gammalt scrappapper och skära ner till sex plkort för att få en enhetlig bakgrund. Använde svartvita kort för att få det enhetligt och dekorerade med mina favoritdekos wood veneers, stickers från me & my big ideas, washi , minihäftklammrar och ordstickers från Tim Holtz.









Ser nu att bakgrundspappret ser mer grönt än turkost ut svårt att fota den här årstiden ni få tro mig när jag skriver att de är turkost irl :)

Härligt att ha startat 2015 vi ses!

Anna <3

1 kommentar:

  1. Så jättefint! Jag älskar ju grönt så bara det... Men det är också så fint med de svartvita fotona och alla dekorationer är perfekt.

    SvaraRadera