tisdag 26 mars 2013

Vad jag har dokumenterat


I slutet av förra året när jag hade samlat nästan 52 hela veckor i mina Project Life album gick jag genom och kollade vad jag faktiskt hade dokumenterat. Här kommer en lista på vad jag hittade!

- vad vi ätit
- vädret
- vad vi tittat på (TV/filmer)
- min dotters helger hos sin pappa
- min mormors bortgång och begravning
- post
- vad vi har läst
- jobb grejer
- skol grejer
- vardags saker tex när vi åkt till tippen, jobbat på huset osv.


- pyssel projekt
- citat
- stallet
- födelsedagar
- sjukdomar
- hur vi pratar med släktingar på Skype
- förändringar i årstiderna
- nyheter
- resor och semestrar


- trädgården
- min dotter vänner
- hårklippningar och tandläkarbesök
- årsdagar
- små söta lappar
- våra husdjur
- scrap sidor
- inspiration
- listor
- relationer
- skolavslutningar

Där tar mitt första album slut! Allt det i listan har jag sparat i årets första 6 månader. Helt otroligt, eller hur!

Möt mig här nästa tisdag så får du se min lista för årets sista halva!

/Lisa 

1 kommentar:

  1. Jag är glad över att ha skött bloggen ganska bra, men nog är en sådan här dagbok många gånger roligare! Snyggt, Lisa.

    SvaraRadera