onsdag 18 februari 2015

Månadens färger: rött, rosa och svart

Idag bjuder jag på mina februari sidor 4 och 5. Jag har ju valt att strunta i veckor i år och köra på med de antal sidor jag behöver per månad. Just de här sidorna har korten naturligt de färger vi har som månadsutmaning i februari: rött, rosa och svart.




I år har jag även bestämt mig för att testa lite olika plastfickor istället för att bara köra design A hela tiden. Den här plastfick nedan är Becky Higgings design E och har fyra fickor i storlek 6X6. Tycker den passade utmärkt för de roliga selfie min dotter tog på sig själv under sin dag.



Material jag använt mig av: BH plastficka design a & e. Kort och papper från Studio Calicos månadskit samt 5&Frolic. Dekorationer kommer också från Studio Calicos kit, samt rub-ons från Crate Paper Maggie Holmes. Stämplar är från Ali Edwards Story Stamp kit.



Glöm nu inte vara med och tävla i vår februariutmaning. Du hittar den här.
Vi ses igen om två veckor.
Marie

4 kommentarer: