lördag 1 februari 2014

Vecka 4

Hej alla!

Jag har denna månad blivit sponsrad av The Green Hyena med ett fint paket med användbara stämplar och söta små stickers från Evalicius.



Jag började med att stämpla två av stämplarna på vitt papper med stämpeldynor i lite olika färger och klippte sedan ut dem. Det är bra med platta dekorationer när man ska PL:a tycker jag.



Här är min vecka 4 där jag använt mina stämplade dekorationer och även stämplat veckodagarna lite här och där…






För några år sedan råkade jag köpa små plastfickor som visade sig vara ett felköp men jag behöll dem och det är jag glad för idag. För jag kom på att de kan sys fast på PL-plastfickorna som en extra liten ficka i storlek 4x6…smart va!? :)



Jag såg ett tips på någon blogg att fota helgens aktiviteter på detta sätt...det tycker jag var en kul idé som jag kommer att använda mig av ibland i mitt album.



Är du sugen på att börja prenumerera på Gröna Hyenas månadskit eller köpa add-on, besök webshopen här. Det finns också en välbesökt blogg som uppdateras ofta av ägarinnan Ida och hennes designteam. Bloggen hittar du här.

Det var allt för mig för denna gång!

// Helen♥

1 kommentar: