torsdag 27 februari 2014

En dålig dag

Jag har reflekterat över en sak ganska så länge nu. Överallt ser man dessa fantastiska fina kit och dekorationer men har ni tänkt på att de nästan alltid är positiva och rosenröda. Med texter som "Best day ever" och "Perfect". Men så ser ju inte livet ut, i alla fall inte för mig. Jag har en del dåliga dagar och vill försöka få in de i mitt Project Life album också. Tror inte det blir en rättvis dokumenation om bara det positiva är med, utan även sånt som är jobbigt och tufft.

Ibland har jag försökt göra egna fillercards med hjälp av bokstavsstickers. Här är några exempel:


I helgen gjorde jag lite egna dekorationer och kort på det här temat. Tyvärr verkar det inte gå att ladda upp en pdf-fil här men här kommer en i jpg format. Bara att spara och skriva ut. Hoppas de kan komma till användning!



Här kommer även några länkar till sånt som både är gratis och som kostar.
Life in Pictures: Bad
The Mondays
Not all Unicorns and rainbows
Stämpel Nailed it- Shimelle Laine
So you had a bad day - September Blue 
Celebrate Life - Bad day word art
Bad day card - Caylee Grey

Trevlig torsdag på er!
/Ellinor




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar