torsdag 2 juli 2015

En del av sommaren

Hej!

Idag har jag tagit med en för mig viktig bit av sommaren hem och in i mitt BOM album. För er som inte riktigt förstår vad jag pratar om så betyder BOM "Boken om mig". Jag försöker dokumentera lite om mig själv, mina känslor och tankar i ett 6x8 album.

Stranden och havet betyder väldigt mycket för mig och vi spenderar väldigt ofta sommarkvällarna på stranden. I går var jag och min yngsta dotter på stranden och jag tyckte att det skulle vara roligt att få med lite sand och snäckor i albumet tillsammans med fotona jag tog.

Tyvärr har jag ingen fuse-tool utan använde istället en glödritningspenna som jag har här hemma och det gick bra att försluta fickan med den också. För att få med lite journaling satte jag på en fotoflipp-ficka och stoppade in journalingkortet bakom.

Här är en närbild på den underbara skånska Åhussanden ;)

Jag gillar verkligen I Am serien från Simple Stories, perfekt för en BOM! Och för flipfickorna är det super att använda tabs i kanten.

Hoppas att ni får en härlig helg! 

Kram Ann-Sofie





1 kommentar:

  1. Gillar verkligen din idé med tabs på flip-fickorna! Snyggt och fiffigt och så glömmer man inte bort att det finns mer där bakom...!

    SvaraRadera