söndag 30 juni 2013

Mer flairs från inywings

Denna veckan har jag med fler flairs från inkywings! Kolla efter kompassen längst ner till höger på andra sidan. Har även kommit på att det går utmärkt att skanna PL-sidorna. Så nu ska ni slippa fler halvtaskiga foton på uppslag från mig ;)
Man märker verkligen att trenden med PL ökar exponentiellt här i Sverige just nu och det tycker vi är superskoj! Mer PL åt folket!!! :)




Även denna vecka har jag med en scrappad layout som inlägg i mitt uppslag. Denna gången har jag ett stort foto som jag tycker ger en cool effekt!


2 kommentarer:

  1. Jättesnyggt Karin!!
    Jag får nog börja layouta... Det blir så snyggt med LO:s mitt i allt! Jag som inte ens gör layouter :D

    SvaraRadera
  2. Älskar att titta på dina PL sidor!

    Sommarkramen Anna

    SvaraRadera