torsdag 13 augusti 2015

Extra allt, eller nästan i alla fall....

Hej!
Idag tänkte jag att jag skulle visa er min vecka 20. Det var en vecka när min yngsta dotter fyllde 13 år och då blev det lite extra foton som jag ville ha med samtidigt som jag är en person som älskar att skriva journaling, två saker som kan vara svåra att kombinera.

På senare tid har jag börjat använda mig av den fickan som Becky Higgins benämner K, jag gillar att man kan få in fler foton och journaling än med ficka A, dessutom gillar jag verkligen det kvadratiska formatet på foton. Genom att använda den fickan fick jag två småfickor extra, samtidigt som jag kompletterade veckan med en insert av en avklippt ficka A.


Jag gillar hur mycker journaling jag fick med denna veckan samtidigt som jag fick med alla de foton som jag ville ha, utan att behöva göra kollage med mindre foton. På fotot längst ner till höger skrev jag min journaling på fotot i Photoshop Elements innan jag skrev ut det och genom att lägga en lite vitare, genomskinlig bakgrund bakom texten fick jag texten att synas bättre.

Och bara för att verkligen förstärka känslan av "extra allt" lät jag färgskalan gå i turkost med bara ett litet inslag av kartong.

/Ann-Sofie




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar