onsdag 4 mars 2015

Project Life 2015: januari sida 8-9

Som ni vet så kör jag månadsvis i år, det enda som egentligen skiljer sig från förra året är att jag inte har några veckor kort och kan fylla en sida med en dag. Har alltså inga speciella inserts, utan fyller på med så många plastfickor jag behöver under en månad.



Idag bjuder jag på sidan 8 och 9 från januari månad. Jag älskar att dricka te och smakar gärna nya smaker för att hitta nya favoriter. Jag har tillägnat en hel plastficka (sidan 8) till mitt tedrickande då jag tycker att det är kul att ha med.



Sidan 9 handlar om träning, filmer och familjen - andra favoriter i livet.



Om man bortser från mina rosa detaljer har jag fått med lite av månadens utmaningsfärger gult, grönt och blått. :) Inser att jag gillar att korten får säga sitt och att jag föredrag ljusa journalingskort i möjligaste mån.




Ha det så gott så ses vi om två veckor!
Marie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar