måndag 2 mars 2015

Månadstema Mars

Hej måndag och hej ny månad! 

Vi börjar med att tacka för alla kommentarer och mail vi har fått den senaste månaden! Det är alltid kul med feedback.

Idag är det dags att presentera temat för mars månad. 


Jag vet inte hur det är med er, men jag vill alltid storstäda och rensa när det börjar bli vår. Rent och fräscht vill jag ha det! Och det är just vad temat är: vår, fräscht och rent. Årstidsbyte är det dags för några av oss i landet. White space är också någonting som temat innehåller. White space som är det tomma på en sida eller i ett foto. Det gör att sidan eller fotot kan kännas luftigt och stilrent. 

Färgerna för månaden är grönt, vitt och gult.

Som vanligt har vi en Pinterest board där vi delger er lite inspiration till temat! 

1 kommentar:

  1. Jag blev så inspirerad både av er bild men även av vädret som bara varit så mycket mer underbart denna vecka (11). Så jag har gjort ett uppslag som grund och som jag ska fylla nästa vecka. :)
    Ni hittar vad jag gjort samt hur jag gjort det här. :)
    http://ciza-patricia.blogspot.se/2015/03/uppslag-efter-manadstema.html

    Trevlig helg. :)

    SvaraRadera