onsdag 4 februari 2015

Project Life 2014: december sida 1-3

Jag håller fortfarande på och sätter ihop mina sista sidor i mitt album för 2014. Vill bli klar med detta innan jag sätter igång med 2015. Har samlat mina bilder och text för 2015 och eftersom jag numer scrappar månadsvis känner jag ingen stress.

Därför bjuder jag idag på julsidor som inspiration även om det är kärleksmånad. Jag har använt mycket av svart och rött på mina sidor, vilket är med i månadens färgtema.

Min första sida för december valde jag att göra i ett enda stort foto. Något som jag älskar att ha med i mina album som titelsida och lite då och då.


Sedan kommer här första veckan:








Jag bjuder också på en video-tutorial över mina sidor:

Vi ses om två veckor och då ser jag fram emot att dela lite kärlek med er! ;)
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar