måndag 2 december 2013

Vecka 33....

Long time, no see... Det har varit sjukdom, jobb, födelsedagar, sjukdom, jobb osv i över en månad nu.... Ekorrhjulet snurrar och snurrar ;-) Det typiska PL-livet med andra ord!!

Jag har inte hunnit pyssla nåt i mitt album förrän nu, har även framkallat foton från vecka 35... Så när de nu kom i förra veckan tänkte jag att jag skulle ta tag i det sista för vecka 33 och visa er!

Färgerna på det mesta av detta uppslag är inspirerat av den fina rosa tapeten vi satte nere i min studio!


Jag har även inkluderat ett recept, inte så ofta förekommande i min PL. Men nån gång då och då får jag för mig att skriva ner nåt litet :-)


Här ser du en insertficka + uppslaget bakom....


Här är andra insertfickan.... Jag har använt enfärgade kort, som bakgrund till fotona i insertfickan, inspirerade av färgerna i titelkortet du ser!


Sista sidan fick gå i turkost och rött istället. Jag vet att det blev lite okonventionellt mot allt det rosa och pastelliga i övrigt. Men jag tyckte det var roligare att ta upp färgerna i fotona ;-)


Ha en fortsatt trevlig vecka!
/Helene - webmosterhelene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar