fredag 4 september 2015

Titelkort efter skiss

God morgon alla härliga där ute i cyber space! :)
Det är september och här i östergötland märks det att hösten är på gång.
Regnigt och kallare är det. Men det gör mig inget. Jag passar på att mysa till det i vårt hus samt på kontoret med lyktor, ljus, duka m m. :)

Jag tänkte bryta lite och visa ett titelkort jag gjort efter en skiss jag gjort.
Jag ska snart till PL-träffen i Hjo och vill inte göra en massa i albumet innan dess för då har jag inget att göra när jag är där. :) Så jag skapade ett titelkort. För man kan använda skisser till mycket. Inte bara till kort och LO's eller när man altrar något. Det funkar även utmärkt till mixed media eller Project Life/Pocketscrap. :)




Jag har stämplat med setet Vecka och nummer med svart StazOn. StazOn är den bästa dynan att använda på washi tape då dessa ytor oftast är glatta.
Pumpan är en gammal stämpel från Magnolia och Vi skapar vårt eget öde är en provstämpel från Pysseldags som förhoppningsvis kommer ut som gummi (den kommer definitivt ut som digital).
Pumtan är färglagt med distresser och det är verkligen år sedan jag färglade den, men är glad att den behållt färgen så bra. :)




Hoppas ni får en underbar fredag och en kreativ helg! :)

//Ciza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar