tisdag 1 september 2015

Tillbaka efter sommaren

Hej Göril här ikväll :)
Nu är jag tillbaka på bloggen igen efter semestern. Jag har påbörjat ett nytt album efter v.26 Då halva året redan gått. Jag har också bytt metod. Har gått tillbaka till månadsvis som jag gjorde förra året, I stället för varje vecka. Jag måste inse nu med facit i hand att veckovis var för stressigt för mig, Med 3 barn, En sambo, Hus och massa jobb helt klart tar sin tid! Missade några veckor första halvan av året och upplevde att varje vecka pl helt klart hämmande min kreativitet. När man kör månadsvis så tar man med så mycket eller lite man vill, Helt enkelt och jag älskar det! :)

I sommar har vi köpt husvagn och vi tog ju givetvis premiäråk med den. Nu var ju inte vädret på våran sida, Så vi åkte aldrig söderut som planerat. Kändes menlöst att åka hundra mil när det regnade där också, Så vi stannade kvar i norrland och gjorde det bästa av situationen.
Efter semestern har jag jobbat otroligt mycket och knappt haft tid till att fotografera eller dokumentera något! Det är så livet är ibland och nu när jag pysslar månadsvis så gör det ju ingen ting. 

Minsta dottern har kommit in i en gymnastikgrupp och hon ser verkligen framemot det. Jag har skrivit om det på tagen, Bakom klädfotot. Jag vet att jag sagt det förut men jag älskar tags!! Så praktiskt och man rymmer mer foton + text. :)




Det var allt för mig denna kväll. Hoppas ni haft en fin sommar och känner er taggade inför en pysslig höst tillsammans med oss på project life sverige bloggen!

Kram Göril

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar