tisdag 9 juni 2015

Vecka 23

Gokväll!

Jag har jobbat mycket nu. Men äntligen kan jag visa er min vecka 23, Som jag precis gjort klart. Månadens tema är memoribla och i färgerna, Blått, Gult och vitt.


Sverige flaggan och nationalsången har jag tagit skrivit ut från google.

Jag jobbade mycket förra veckan. Så jag har inte varit hemma på nationaldagen och inte heller tagit så många foton. Detta uppslag beskriver i sin enkelhet vår vecka.





Och så här ser veckan ut med insert, I form av ett laminerat tidningsurklipp. Av nationaldagsfirandet som jag var och såg med jobbet. Jag tycker om att lägga till små extra grejer, i mitt project life. Det känns mer levande då tycker jag. :) 


Det var allt för mig idag. Hoppas ni sover gott i natt :)
 // Göril

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar