lördag 28 december 2013

CyberPL

Hej alla!

Hur har ni det dessa mellandagar mellan jul och nyår? Mina dagar går nu åt att pyssla klart 2013 års PL-album och förbereda inför min födelsedag och nyårsaftonen. Roliga dagar att se fram emot...

Jag är med i en Facebookgrupp som heter Project Life Sweden. Där har jag och massa andra goa tjejer träffats de senaste dagarna för att CyberPL:a lite tillsammans. Vi sitter var och en hemma hos oss själva men medan vi pysslar så är vi också uppkopplade och kan "prata" med varandra, be om råd och visa vad vi gör. Superkul är det!! Och det blir lite roligare nu när man (jag) sressar för att bli färdig inför det nya året.

I går hann jag få klart 4 sommarveckor i mitt album. Jag gör det mycket enklare nu...fotografier och text och kanske någon liten dekos...allt för att få det klart!





Bara 11 veckor kvar nu...nästa år ska jag INTE halka efter!!

Gott nytt år på er alla!!

// Helen♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar