måndag 30 december 2013

Blandade färger på fotona

Ibland är det bara galet med alla foton, det är en galen blandning av alla färger. Det här uppslaget ser därför galet ut, men mitt i detta uppslag ska det sitta två layouer som koordinerar med de olika färgerna och delar upp det hela lite mer.

Jag tänkte oxå slå ett slag för att man ska "blurra" personer på alla foton som man inte fått godkännande av eller som sagt nej till att synas på bloggar mm. Det är inte ok att lägga upp foton på alla på internet, vi har ett par vänner som valt att deras son ej ska synas på foton på internet. Av respekt suddar jag honom såklart på bilderna ni får se!














Jag hoppas ni har haft ett fantastiskt år, jag har själv avslutat mitt första år som PL:are! Även om detta uppslag är från vecka 41 så är jag i princip i fas med detta år och har därmed ett helt år dokumenterat i fantastiska bilder och massor med text!

Jag har inga löften för nästa år vad gäller mitt pysslande, varken för PL eller scrapbooking/måleri mm... Jag ska fortsätta dokumentera och helt klart fortsätta med PL!

Det är så uppskattat av min familj, att kunna gå tillbaka i denna "dagbok" över vårt liv!

Gott nytt år på er, så ses vi år 2014 med nya färska fantastiska tag!
/Helene - webmosterhelene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar