tisdag 1 oktober 2013

Inspiration!

Hej igen!

Idag vill jag visa på ett sätt att inkludera andra i våra PL album. Oftast (i alla fall i mitt fall) är det min röst som hörs i albumen eftersom det är jag som gör dem. Detta är ju naturligt och jag tycker också att det är som det ska vara. Detta är ju min hobby egentligen, fastän andra familjemedlemmar också får del av det. Jag har tidigare gett exempel på hur jag inkluderar min dotters bilder, bloggar och sms. Min sambos bilder är också ofta med.

Week in the Life Plan

Foto: Megan Anderson

Jag följer Megan Andersons blogg The Nerdnest och hon har varit med och gjort Ali Edwards Week in the Life flera gånger det här året. Nu senast valde hon att dokumentera varje familjemedlem en hel dag istället för att dokumentera hela familjen. Det tycker jag var inspirerande! Hon har två barn, en flicka i skolåldern och en yngre pojke. Tisdagen till exempel var pojkens dag. Klicka över och se hur hon följde hans dag och hur han blev delaktig i projektet!

Week in the Life Plan

Jag blev inspirerad av detta och gjorde min egen tvist på temat! Nästa vecka får ni titta in här igen så visar jag hur det blev!

Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar