fredag 6 september 2013

Om att snart vara ikapp...

Jag ligger som sagt efter i mitt Project Life, men känner ingen stress, då jag ser till att dokumentera och spara bilderna ordentligt på vägen. Igår fick jag mig dock ett ryck! Hade en ledig dag och bestämde mig för att skriva ut mina bilder fram till dags datum! Sagt och gjort! Nu är ca 200 bilder (om det räcker) utskrivna och klara för att sättas in i mitt album! Det största jobbet gör jag vid datorn, med att planera vilka foton jag vill använda och nu är det bara det roliga kvar! Snart är jag ikapp!

Jag märker att jag drar mig åt  det mer enkla när det gäller PL. Förut såg jag gärna varje litet kort som en egen layout, medan jag numer ser hela plastfickan som en stor layout. Jag gillar milda färger, mycket vitt för att få ett luftigt intryck och har mer och mer gått över till platta dekorationer, så som stickers och stämplar.

För mig väntar nu en jobbhelg, men eftersom jag arbetar natt, så har jag hela dagen på mig att pyssla lite. Nu frukost, dusch och sedan Project Life! Sämre kan man ha det! ;)

Innan jag önskar er en trevlig helg, så bjuder jag er på min vecka 22.



/Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar