tisdag 5 augusti 2014

Vecka 27 - prova nåt nytt


Eftersom detta är mitt tredje år av Project Life kan det vara kul att prova något annorlunda ibland. För mitt uppslag vecka 27 var jag inspirerad av Rachel som har bloggen Big City Quiet. Hon har en snygg clean and simple stil som tilltalar mig mycket, även om jag själv inte har den stilen kanske. Då och då gör hon helt svart vita uppslag och det är det jag ville prova!


Till att börja med var det svårt för mig att inte göra som jag brukar och använda mina tags och dekorationer som är ganska färgglada! Per automatik tänkte jag att här skulle den här gula cirkeln va snygg! :) Men det var också lite kul och utmanande att leta efter en färgskala. 



När uppslaget var färdigt kunde jag inte hålla mig utan skrev ut ett färglatt citat på plastfilm (overhead film) som jag la till som en insert! 

Tack för att ni tittade in!

Lisa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar